راش وب / خرید بک لینک
خرید بک لینک تمام صفحات (site wide backlinks) می تواند تیر آخر شما در سئوی وبسایت قلمداد شود. این بک لینک ها در تمام صفحات سایت تکرار شده و ارزش و اعتبار خود را از تمام صفحات سایت میزبان دریافت می کنند تا آن را به صفحه هدف منتقل کنند. هم چنین با توجه به تکرار آن در تمام صفحات در بخش سایدبار سایت به صورت مستقیم ترافیک هدفمند اما کمی را به سایت میزبان هدایت می کند.
بهترین و کم ریسک ترین روش لینک سازی خارجی استفاده از بک لینک هایی است که احتمال حذف شدن آن ها وجود نداشته باشد. البته همانطور که اشاره کردیم این بدان معنا نیست که بک لینک تمام صفحات صرفا منجر به جریمه شود. بلکه این استراتژی لینک سازی ماست که مشخص کننده نتیجه است.
از رپورتاژآگهی میتوان همواره برای بهبود جایگاه رتبه ها استفاده کرد. برای ساخت لینک های بلاگی خارجی میتوانید از وبسایت های رپورتاژ آگهی و پکیج های ما استفاده نمایید. در پنل فروش راش وب میتوانید علاوه بر مشاهده سایت های رپورتاژ آگهی و بک لینک تمام صفحات از پلان های پکیج لینک سازی در لایه دوم یا سوم استفاده نمایید.
به لینک ورودی به سایت شما در هرجای دیگر دنیای وب بک لینک می گویند. یکی از فاکتورهای تشخیص محبوبیت و اعتبار صفحات توسط گوگل نقشه لینک های کل دنیای عظیم وب است. هرچه وبسایتی لینک های بیشتری داشته باشد و کاربران بیشتری از طریق پخش لینک ها به سایت آنها وارد شوند گوگل متوجه اهمیت و اعتبار آن صفحه می گردد. اما احتمالا شما هم بک لینک را به معنای دیگری بشناسید، لینک های تکرار شده در تمام صفحات یک سایت که معمولا در کادری تحت عنوان “تبلیغات متنی”، “لینک های مفید” یا “بک لینک” منتشر می شوند. این لینک ها در تمام صفحات سایت تکرار می شوند و می توان گفت ارزش و اعتبار بسیار زیادی به همراه می آورند.
طبق بررسی ما ارزش لینک های داخل متن بسیار بیشتر از لینکهایی است که در فوتر یا هدر سایت قرار میگیرند. البته لینک هایی که در منو سایت هستند نسبت به فوتر از اعتبار بیشتری برخوردار میشوند. هم چنین لینکهایی که در فوتر سایت قرار میگیرند توجه کمتری را نسبت به خود جلب میکنند.
پس میتوان گفت لینکهای تمام صفحات ارزش خاصی را به سایت شما منتقل نمیکند یا حتی میتواند با توجه به تعداد بالا منجر به جریمه شود. اما آیا واقعا اینگونه است؟
ما برای پاسخ به این سوال بیش از ده ها سایت را در عبارات مختلف بررسی کردیم و دریافتیم که اگر استراتژی مناسب برای ساخت بک لینک داشته باشیم میتوانیم از آن در جهت اهدافمان استفاده کنیم. بسیاری از وبمستران خرید بک لینک به این صورت را به شکل نوفالوو انجام میدهند.
حتما تا بحال برایتان پیش آمده است که سایتی را در عبارات خودتان مشاهده کنید که بک لینک تمام صفحات داشته باشد. ما در ادامه میخواهیم شما را با نکات ساخت بک لینک تمام صفحات آشنا کنیم.
در ابتدا باید بدانیم که قبل از ساخت بک لینک باید تمام اصول سئو داخلی و سئو تکنیکال را رعایت کرده باشیم.
اعتبار سایت را بررسی کنید، برای این کار باید فاکتور Domian Authority، Page Authorithy و Spam Score سایت را بررسی کنیم. آتوریتی سایت نشان دهنده کیفیت سایت هدف است که توسط ابزار بررسی Moz قابل بررسی است.
عبارت کلیدی مناسب انتخاب کنید، برای اینکار میتوانید به ابزارهای Kwfinder یا Moz مراجعه کنید. انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای بک لینک بسیار حائز اهمیت است. بهترین ابزار google search console است که میتواند تمامی عبارات سایت را نمایش دهد.
بک لینکی را میتوان قوی دانست که سایت ارائه دهنده آن فاکتورهای سئو را رعایت کرده باشد و البته اسپم اسکور پایین، پیج آتوریتی و دامین آتوریتی بالایی داشته باشد. البته در ساخت بک لینک نیازی نیست تماما از بهترین سایت ها استفاده نمایید.
اما اگر در موقعیتی قرار دارید که رقبای شما بک لینک های قوی زیادی دارند، باید بگوییم ما لیست بهترین سایت های رپورتاژ آگهی را در پنل راش وب گردهم آورده ایم. شما میتوانید از میان بیش از ۹۰۰ دامنه بهترین آن ها را انتخاب نمایید.
ما در راش وب علاوه بر ارائه کاملترین لیست بک لینک، این امکان را فراهم کرده ایم که با توجه به نیاز و اهداف شما استراتژی لینک سازی مورد نیازتان را فراهم کنیم.
مشاوران ما با بررسی سئو داخلی وبسایت شما میتوانند در جهت بهینه کردن ساختار و صفحات شما راهکار مناسب را ارائه نمایند و با بررسی رقبا و عبارات کلیدی استراتژی مدون ساخت بک لینک را آماده کنند.
ساخت بک لینک رایگان؛ بک لینک رایگان را میتوان در سیستم های بلاگ دهی و بصورت کامنت گذاری در پایین صفحات یا فروم های مختلف انجام داد. دقت کنید که برای لینک سازی بدین صورت، بسته به رقابتی بودن عبارات نتیجه دلخواه ممکن است حاصل نشود.
اگر به گفتههای مدیران گوگل توجه کنید، متوجه خواهید شد که همواره آنها وبسایتها را از خرید بک لینک نفی کرده و به آنها هشدار دادهاند، در حالی که ممکن است موارد دیگر تقلب و گول زدن موتورهای جستجو را به اندازه نفی کاربران از خرید بک لینک مطرح نکرده باشند.
تابحال فکر کردهاید که چرا این کار را میکنند؟!
ابتدا باید گفت که گوگل در تلاش است که هسته خود را برای تشخیص سایتهایی که بک لینک زیاد یا اسپمی خریداری میکنند بروزرسانی کرده و آن را بهینه کند.
اما به نظر ما به سه دلیل این کار ممکن نخواهد بود:
بله، به نظر میرسد که گوگل نمیتواند این موضوع را بدرستی تشخیص داده و در مورد آن قضاوت کند. پس هر موقع که از مدیران آن سوال شده، آنها به شدت آن را نفی کردهاند.
علاوه بر همه اینها، آیا خود شما فکر نمیکنید که برندینگ و تبلیغات در فضای اینترنت حق هر کسبوکاری است؟
پس اگر بدنبال بدست آوردن بیشترین امتیاز در نتایج موتورهای جستجو هستید حتما ساخت بک لینک را با استراتژی مداوم و منظم پیش ببرید.
انتشار رپورتاژ آگهی شما در بیش از ۹۰۰ رسانه معتبر
هدف از سئوی وبسایت چیزی جز نمایش صفحات، مطالب و محتواهای سایت در نتایج برتر و به تبع آن بهبود ترافیک هدایت شده به سایت از موتورهای جستجو مانند گوگل نیست. بک لینک تمام صفحات از یک سایت معتبر می تواند سیگنال قوی ای برای گوگل باشد که صفحه هدف از اعتبار بالایی برخوردار است و می تواند برای نمایش به کاربر رتبه های بالاتری کسب کند. البته که تاثیر این بک لینک ها زمانی کاملا نمایان خواهد شد که سایت شما تمام فاکتورهای سئو را نیز رعایت کرده باشد و الگوریتم های گوگل را نقض نکند.
وقتی ربات های خزنده گوگل به سایتی سر می زنند تا آن را ایندکس کنند، تمام لینک های داخل آن را نیز بررسی می کنند. وقتی بک لینک شما در سایتی با تعداد صفحات بالا و فعال که مطالب جدید تولید می کند، قرار گرفته باشد، ربات های خزنده گوگل پس از ورود به صفحات سایت میزبان، وقتی به بک لینک شما می رسند وارد آن می شوند و صفحات شما را ایندکس می کنند.
خیلی ساده، پیشنهاد ما همیشه ابزار search console گوگل است. با ورود به بخش performance عباراتی که در آن نمایش یا impression داشته اید ولی هنوز رتبه خوبی کسب نکرده اید را بررسی کنید و طبق استراتژی های کسب و کار خود جلو بروید. سعی کنید عبارتی انتخاب کنید که مخاطبین وبسایت برای کلیک ترغیب شوند و در عین حال به سئوی سایت نیز کمک کند.
ابزار دیگر گوگل برای یافتن کلمات کلیدی گوگل ترندز است که می توانید برای مقایسه عبارات به آن رجوع کنید و برای انتخاب کلمه کلیدی ایده بگیرید.
بک لینکی که سایت مورد استفاده در آن تمامی اصول سئو را رعایت کرده باشد و از DA، PA و اسپم اسکور مناسبی برخوردار باشد.
باید گفت که هیچ قانون نوشتهای برای جریمه خرید بک لینک وجود ندارد، اما شما با خرید آن دارید تقلب میکنید! بله درست خواندید، اما باید گفت که این یکی از روشهای سئو کلاه خاکستری است.
تمامی سایت هایی که در راش وب بصورت ناشر رپورتاژ آگهی و یا بک لینک ثبت شده اند. متعهد به حفظ و نگهداری لینک های مشتریان هستند.
Link Juice: این عبارت به معنی اعتبار و ارزشی است که سایت لینک دهنده به سایت هدف منتقل می کند، هم چنین به عنوان page rank نیز شناخته می شود. همین اعتبار و ارزش است که می تواند سیگنالی برای بهبود رتبه شما در نتایج جستجو برای گوگل محسوب شود و اعتبار دامنه یا DA سایت را نیز افزایش دهد. لینک دهی به سایت های دیگر مخصوصا سایت های معتبر از اعتبار و جایگاه صفحه شما کم نخواهد کرد، بلکه مقالات زیادی منتشر شده اند که فواید لینک دهی به سایت های دیگر را بررسی کرده اند.
No-Follow link: لینکهای نوفالو، یک ویژگی nofollow در ادامه ساختار کدهای html لینک یعنی تگ a و به صورت rel=nofollow دارد. این ویژگی به موتورهای جستجو می گوید که وارد لینک مورد نظر نشوند و آن را دنبال نکنند. به گفته خود گوگل این لینک ها نمی توانند تاثیر چندانی در نتایج رتبه بندی شما بگذارند. در مقاله ای کامل تاثیر لینک نوفالو بر سئو را بررسی کردیم، پیشنهاد می کنم حتما این مقاله را مطالعه نمایید.
Do-Follow link: هر لینکی که در سایت خود قرار می دهید تا زمانی که با استفاده از rel=nofollow آن را نوفالو نکرده باشید، فالو محسوب می شود و ربات های خزنده گوگل هنگام بررسی صفحه وارد آن می شوند و آنرا نیز ایندکس می کنند. این لینکها به بهبود رتبه بندی در نتایج جستجو کمک می کنند.
انکرتکست Anchor text : انکرتکست در واقع عبارت یا کلمه ای است که لینک شما بر روی آن قرار گرفته است. ممکن است لینک شما بر روی یک عکس باشد که در آن صورت توضیحات alt تصویر، انکرتکست شما می شود و در صورت عدم وجود این توضیحات لینک شما بدون انکرتکست است. وجود یک لینک فالو بر روی انکرتکست مرتبط بهترین نوع لینک خارجی محسوب می شود.
بک لینک مخرب “Low-Quality Links”: بدست آوردن لینک از سایت های غیرمرتبط، بی ارتباط با موضوع سایت، اسپمی و با تعداد بالا نه تنها سودی برای شما نخواهد داشت حتی ممکن است مجبور شوید از گوگل بخواهید این لینک ها را در نظر نگیرد.
internal links یا لینکهای داخلی: لینکهایی هستند که از صفحه یک سایت به صفحه دیگر آن اشاره میکنند.
راشوب، مشاور برندینگ و بازاریابی رسیدن شما به اهدافتان در حوزه اینترنت را تضمین می کند.
کلیه حقوق مادی و معنوی سایت نزد راش وب محفوظ است.