معرفی کامل ترین افزونه های سایت وردپرسی

2024-01-24 10:39:12
معرفی 20 مورد از بهترین افزونه های وردپرس در سال 2019

افزونه‌های وردپرس ابزار هایی عالی برای اضافه کردن و گسترش قابلیت های وردپرس هستند. در این محتوا در مورد بیشتر از 20 مورد از بهترین افزونه‌های وردپرس که برای سایر وب سایت های وردپرسی مورد نیاز هستند، صحبت خواهیم کرد. این افزونه ها عملکرد های فوق العاده‌ای را به سایت شما اضافه می کنند به گونه‌ای که کارایی آنها را چندین برابر فوق العاده‌تر خواهند کرد. اگرچه به طور کلی نوع و کارایی وب سایت شما بهتر مشخص می کند که چه نوع افزونه‌هایی را باید برای آن استفاده کنید؛ پلاگین‌هایی وجود دارند که هر سایت وردپرسی wp بدان نیاز خواهد داشت. همانطور که گفته می‌شود امنیت، سرعت، سئو و …. از نگرانی‌های عمومی برای سایر وب سایت‌ها هستند که نمی‌توانید آن‌ها را به سادگی نادیده بگیرید.
افزونه‌های کاربردی زیادی در چارچوب وردپرس وجود دارند که مسئولیت شما را در برخی زمینه ها خیلی کمتر خواهند کرد به گونه‌ای که یکسری کارهای مهم را به صورت خودکار پیگیری می کند. بطور کلی در سراسر جهان حدود 55000 افزونه وردپرس وجود دارد. این بدان معناست که پلاگین ها تقریبا برای هر عملکرد یا ویژگی های مورد نیاز در وب سایت شما ایجاد شده اند. این پلاگین‌ها می‌توانند یک گزینه عالی برای دوستداران وردپرس باشد. تنها کاری که در این زمینه باید انجام دهید این است که یک پلاگین مناسب و مخصوص با توجه به کارایی سایت خودتان تهیه کرده و نصب کنید.
شما می توانید پلاگین های رایگان و غیر رایگان را برای وردپرس پیدا کنید در حالی که بیشتر پلاگین ها به عنوان freemium توسعه داده می‌شوند. یک افزونه‌ی freemium، یک افزونه رایگان با تنظیمات قابل ارتقا به ورژن‌های بالاتر است که به منظور افزایش خصیصه‌های وردپرس استفاده می‌شود. اگر شما هم از وردپرس برای طراحی سایت و مدیریت محتوای آن استفاده می کنید، با ما همراه باشید.

برای دانلود نسخه PDF کلیک کنید.

بهترین افزونه های وردپرس رایگان و پولی

همانطور که کمی قبل به آن اشاره شد، این لیست از افزونه ها شامل بهترین افزونه های سئو، افزونه های امنیتی، افزونه های بالا بردن سرعت سایت، رسانه های اجتماعی، افزونه های بهینه سازی و افزونه های مخصوص بازاریابی در وردپرس است. این افزونه ها به شما کمک می کنند تا سایت خودتان را قوی تر، امن تر با سئوی کامل و حرفه‌ای بسازید که این کار با استفاده از بهترین و راحت ترین روش ها در دنیای وب انجام می‌شود.

ما این افزونه های وردپرس را با توجه به نیاز کاربران دسته بندی کرده ایم تا بتوانید افزونه مورد نظر خود را آسان تر پیدا کنید. این افزونه ها شامل دسته بندی های زیر هستند:

  • افزونه‌های امنیتی وردپرس
  • افزونه‌های سئو در وردپرس
  • افزونه‌های Analytics در وردپرس
  • افزونه‌های وردپرس برای بهینه سازی و عملکرد
  • افزونه‌های پشتیبان گیری وردپرس
  • افزونه‌های redirection در وردپرس برای تغییر مسیر
  • افزونه‌های سازنده فرم در وردپرس
  • افزونه‌های ثبت نام کاربر در وردپرس
  • افزونه‌های ایمیل و خبرنامه در وردپرس
  • افزونه‌های تجارت الکترونیک در وردپرس
  • افزونه‌های رسانه اجتماعی در وردپرس
  • بهترین افزونه های فروشگاهی وردپرس

بهترین افزونه های امنیتی برای وردپرس

ایمن نگه داشتن یک وب سایت و رعایت نکات امنیتی برای سایت شما و یا سایر صاحبان وب سایت، امری بسیار مهم و ضروری است. افزونه های زیر می توانند برای مقابله با هکر ها، هرزنامه ها یا هرنوع تهدید احتمالی استفاده شوند.

افزونه Wordfence Security

افزونه Akismet (Freemium)

به عنوان یکی از دارندگان و صاحبان وب سایت، مهم ترین کاری که باید انجام دهید ایمن کردن سایت خود و محافظت از آن در مقابل هکرهاست. امکان دارد که همواره هزاران ربات مخرب در وب وجود داشته باشد که به وب سایت شما صدمه وارد کند. این ربات ها می توانند به وب سایت شما حمله کنند و در هر زمانی کل زحمات شما را نابود کنند. به همین دلیل شما باید همیشه به فکر امنیت سایت خود باشید و در برابر تمام برنامه ها و ربات های مخرب از آن حفاظت کنید.

برای ایمن نگه داشتن سایت های وردپرسی، افزونه های بسیار زیاد و مفیدی وجود دارد. یکی از این گزینه ها wordfence security است که می توانید برای کارهای امنیتی خود به آن اعتماد کنید. این افزونه دارای حفاظت از فایروال، اسکن بدافزار، مسدود کردن، امنیت ورود به سیستم، نظارت بر ترافیک سایت و موارد دیگر است. این افزونه به شما این امکان را می دهد که تمام ترافیک های خود را از جمله ربات ها، خطای 404، انسان ها، ورود به سیستم، خروج از سیستم و … را در زمان واقعی نظارت کنید. با نطارت بر ترافیک ها در زمان واظعی می توانید از تمام تهدید هایی که سایت شما با آن رو به رو است آگاه باشید و اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهید.

بعلاوه این افزونه دارای یک برنامه فایروال است که از هک شدن سایت شما جلوگیری می کند. ویژگی مسدود کردن همه مهاجمان شناخته شده که در این افزونه وجود دارد، می تواند تمام شبکه های اجتماعی مختلف که مخرب هستند را برای شما مسدود کند. برای تقویت امنیت ورود به سایت، تایید هویت دو مرحله‌ای را فعال می کند، در حالی که همچنین قدرت و میزان سختی کلمه های عبور مخصوص مدیر و کاربران را چک می کند.

افزونه Akismet

افزونه Akismet (Freemium)

Akismet افزونه دیگر وردپرس است که توسط افراد سازنده وردپرس و تیم پشتیبانی آن، ساخته شده است (مت و تیم آن در automatic). این افزونه یکی از افزونه های پیش فرض وردپرس است که همراه با نصب بسته اصلی و هسته ورد پرس نصب می شود. در اصل یک افزونه ضد اسپم است که تمام نظرات را بررسی کرده و نظرات اسپم را فیلتر می کند. این افزونه تاریخچه‌ای برای هر نظر و ارسال کننده ثبت می کند. بدین صورت می توانید به سادگی کسانی که نظرات اسپم گذاشته اند را پیدا کنید. مدیران سایت می توانند همچنین تعداد نظرات تایید شده برای هر کاربر را مشاهده کنند، آدرس های وارد شده در نظرات را مشاهده کرده و لینک های مشکوک را حذف کنند.

این افزونه برای سایت های شخصی و وبلاگ ها رایگان است، در حالی که برای سایر برنامه ها باید این افزونه را خریداری کرده یا به صورت اشتراکی استفاده کنید.

انتخاب بهترین افزونه سئو وردپرس

هنگامی که وب سایت شما به سمت افزایش رتبه در قسمت رتبه بندی گوگل پیش می رود، می تواند ترافیک وب سایت شما را تا حد زیادی افزایش دهد. یک افزونه سئوی مناسب برای وردپرس می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

افزونه رنک مث

افزونه رنک مث (Rank Math) یک افزونه سئو وردپرس است که به شما کمک می کند تا وب سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید. این افزونه دارای ویژگی ها و تنظیماتی است که می تواند به شما کمک کند تا سئوی سایت خود را بهبود بخشید.

مزایای افزونه رنک مث

مزایای استفاده از افزونه رنک مث عبارتند از:

  • ساخت اسکیما و ریچ اسنیپت
  • مشاهده صفحات 404
  • تجزیه و تحلیل پیشرفته سایت
  • نصب افزونه به صورت رایگان

ویژگی های افزونه:

برخی از ویژگی های اصلی افزونه رنک مث عبارتند از:

  1. ابزار تحقیق کلمات کلیدی: این ابزار به شما کمک می کند تا کلمات کلیدی مناسب برای محتوای خود را پیدا کنید.
  2. بهینه سازی عنوان و توضیحات متا: این افزونه به شما کمک می کند تا عنوان و توضیحات متا خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید.
  3. نقشه سایت XML: این افزونه به شما کمک می کند تا نقشه سایت XML خود را ایجاد کنید تا موتورهای جستجو بتوانند محتوای وب سایت شما را به راحتی پیدا کنند.
  4. تجزیه و تحلیل سئو: این افزونه به شما کمک می کند تا عملکرد سئوی وب سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید.

افزونه رنک مث به صورت رایگان در دسترس است، اما نسخه پرمیوم آن نیز با ویژگی های بیشتر ارائه می شود.

اگر به دنبال بهبود سئوی وب سایت وردپرس خود هستید، افزونه رنک مث یک گزینه عالی است.

افزونه Yoast SEO

افزونه Yoast SEO

بدون شک موتور های جستجو منبع اصلی ترافیک برای هر وب سایتی هستند. گزارش شده است که تعداد کاربران اینترنت که از موتور های جستجو استفاده می کنند، به طور پیوسته افزایش می یابد و باعث می شود که اهمیت بهینه سازی موتور های جستجو از هر زمان دیگری مهم تر شود. خوشبختانه Yoast SEO یک افزونه عالی در این زمینه برای کاربران وردپرس است. این افزونه یک افزونه بسیار عالی و مناسب است که به شما برای تولید محتوای بهتر و بهبود رتبه خود در نتایج گوگل کمک می کند و شما را در این زمینه راهنمایی می کند. این افزونه بر روی تولید محتواهای مناسب، خود را با توجه به تکنیک های سئو برای سایت متمرکز می کند. هدف از این افزونه کمک به کاربران برای تولید محتواهای کاربر پسند و افزایش رتبه و اعتبار محتواها و سایت است..
در قدم اول این افزونه باعث می شود که شما یک کلمه کلیدی مناسب پیدا کرده و از آن در طول مقاله به تعداد مناسب استفاده کنید. اگر از این کلمه کلیدی در قسمت های مختلف سایت مثل متن اصلی، توضیحات پایین تصاویر و توضیحات متا استفاده کرده باشید این افزونه آنها را تجزیه و تحلیل می کند. علاوه بر این راه هایی را به شما پیشنهاد می کند که با توجه به دید بهتر و استفاده موتور های جستجو، متن و تصاویر را تنظیم کنید. بعلاوه با استفاده از این افزونه می توانید نحوه پیش نمایش صفحات و پیام های شما در نتایج جستجو را بهینه کنید. ایجاد عناوین بهتر و توضیحات جذاب متا می تواند نرخ کلیک را برای سایت شما به شدت افزایش دهد. این ویژگی قابلیت خوانایی را در متن ایجاد کرده است که می تواند به شما در ایجاد محتوای قابل فهم و مناسب کمک کند.

نقشه XML گوگل (رایگان)

Google XML Sitemap، یکی دیگر از افزونه های بسیار مفید برای وردپرس است. این افزونه به سایر موتور های جستجو مثل گوگل، بینگ، یاهو و … کمک می کند که با استفاده از نقشه سایت اساسی سایت شما را بهتر ایندکس کنند. با فعال کردن این افزونه به طور خودکار نقشه سایت را برای سایت شما ایجاد می کند و ایندکس کردن را برای آن آسان می کند. نقسه سایت به ربات هایموتور جستجو کمک می کند که ساختار کامل تری از وب سایت شما را مشاهده کرده و نتایج را با کارایی بالاتری بازبینی کنند. این افزونه هربار که چیزی را در سایت خود منتشر می کنید به موتور های جستجو اطلاع می دهد.

افزونه Inline Related Posts

افزونه Inline Related Posts یک افزونه وردپرس رایگان است که به شما کمک می کند تا مطالب مرتبط با هر پست را به صورت خودکار در همان صفحه نمایش دهید. این افزونه، مطالب مرتبط را بر اساس کلمات کلیدی، برچسب ها، دسته بندی ها و سایر عوامل شناسایی می کند.

افزونه Inline Related Posts مزایای زیادی برای سایت شما دارد، از جمله:

  • افزایش زمان ماندگاری بازدیدکنندگان در سایت شما
  • کاهش نرخ پرش
  • بهبود سئو سایت شما
  • افزایش تعامل کاربران با سایت شما

برای استفاده از افزونه Inline Related Posts، ابتدا باید آن را از مخزن وردپرس نصب و فعال کنید. پس از فعال شدن افزونه، به صفحه تنظیمات آن مراجعه کنید و تنظیمات مورد نظر خود را انجام دهید.

در صفحه تنظیمات افزونه، می توانید موارد زیر را تنظیم کنید:

  • تعداد مطالب مرتبط که می خواهید نمایش داده شوند
  • محل نمایش مطالب مرتبط
  • قالب مطالب مرتبط
  • سایر تنظیمات مربوط به ظاهر و عملکرد افزونه

پس از انجام تنظیمات، افزونه به صورت خودکار مطالب مرتبط را در هر پست نمایش می دهد.

در اینجا چند نکته برای استفاده بهتر از افزونه Inline Related Posts آورده شده است:

از کلمات کلیدی و برچسب های مرتبط در مطالب خود استفاده کنید تا افزونه بتواند مطالب مرتبط را بهتر شناسایی کند.

مطالب مرتبط را در قسمت های مناسب صفحه نمایش دهید. به عنوان مثال، می توانید مطالب مرتبط را در بالای صفحه، در پایین صفحه یا در کنار مطالب اصلی نمایش دهید.

از قالب های مختلف افزونه برای نمایش مطالب مرتبط استفاده کنید تا ظاهر آنها را مطابق با تم سایت خود تنظیم کنید.

افزونه Inline Related Posts یک افزونه ساده و کاربردی است که می تواند به شما کمک کند تا تعامل کاربران با سایت خود را افزایش دهید و سئو سایت خود را بهبود بخشید.

بهترین افزونه وردپرس برای تجزیه و تحلیل آمار

افزونه Analitic WordPress به شما کمک می کند تا رشد وب سایت خود را بر اساس آمارهای مختلف پیگیری کنید. شما می توانید اطلاعات بسیار زیادی در مورد وب سایت خود به وسیله این افزونه بدست آورید که شما را برای پیشرفت های آینده آماده می کند.

تجزیه و تحلیل گوگل برای وردپرس با MonsterInsights (رایگان)

تجزیه و تحلیل گوگل برای وردپرس با MonsterInsights

گوگل آنالیتیک، یک استفاده عالی از ابزار های آماری برای درک کردن بهتر ترافیک وب سایت ها است. شناخت مخاطبان و رسیدگی به نیاز های آنها روشی عالی برای بهبود ترافیک کاربر است. بنابراین، یک انتخاب بدیهی است که استفاده از افزونه گوگل آنالیتیک برای وب سایت وردپرسی شما و استفاده از ابزار تجزیه و تحلیل Monsterinsights، یکی از بهترین انتخاب ها و افزونه ها در این زمینه است.
این افزونه این امکان را برای شما فراهم می کند که آمار مختلف زمان بازدید کاربران را به صورت واقعی مشاهده کرده و بر آن نظارت کنید. علاوه بر این با استفاده از ردیابی جهانی، می توانید نظرات کاربران را از چندین سیستم عامل جهانی و دستگاه های مختلف ردیابی کنید و در نهایت گزارش های مختلفی در این باره دریافت کنید. این افزونه همچنین آماده برای تجارت است. این بدان معناست که شما می توانید محبوبیت محصول، نرخ تبدیل و مقادیر سفارش داده شده را بدون هیچ مشکلی ردیابی کنید. از دیگر قابلیت های این افزونه پیگیری شماره های بارگیری، پیگیری پیوند های برون مرزی، رویداد ها و گزارش های کشف کاربران و مخاطبان سایت است.

بهترین افزونه وردپرس برای بهینه سازی و عملکرد

چیزی که تمام کاربران اینترنت از تمام سایت ها انتظار دارند، یک وبسایت قدرتمند با بارگزاری سریع است. بنابراین شما باید مطمئن شوید که وب سایت شما در کمترین زمان بارگیری می شود. افزونه های وردپرس که در ادامه معرفی می شوند می توانند کاربرد بسیار عالی در بالا بردن سرعت بارگیری سایت داشته باشند.

افزونه افزایش سرعت سایت Wp Rocket

WP Rocket یکی از محبوب‌ترین افزونه‌های افزایش سرعت وردپرس است و بیش از چندین میلیون نصب فعال دارد. این افزونه برای استفاده آسان طراحی شده است و دارای تنظیمات پیش‌فرضی است که می‌توانند سرعت بارگذاری سایت شما را به طور قابل توجهی بهبود بخشند.

اگر به دنبال بهبود سرعت بارگذاری سایت وردپرس خود هستید، افزونه WP Rocket یک گزینه عالی است. این افزونه قدرتمند و آسان‌کاربرد می‌تواند به شما کمک کند سایت خود را سریع‌تر و کارآمدتر کنید.

  • کش کردن: WP Rocket به طور خودکار تمام فایل‌های استاتیک سایت شما را ذخیره می‌کند، که باعث می‌شود در بارگذاری بعدی سریع‌تر بارگذاری شوند.
  • فشرده‌سازی: WP Rocket فایل‌های CSS و JavaScript را فشرده می‌کند، که باعث کاهش اندازه آنها و بهبود سرعت بارگذاری می‌شود.
  • بارگذاری تصاویر به صورت Lazy Load: WP Rocket تصاویر را فقط زمانی بارگذاری می‌کند که کاربر به آنها نزدیک می‌شود، که باعث کاهش زمان بارگذاری اولیه می‌شود.
  • بهینه‌سازی سرصفحه: WP Rocket سرصفحه سایت شما را بهینه می‌کند تا بارگذاری سریع‌تری داشته باشد.

مزایای افزونه:

  • فشرده سازی فایل ها به صورت Gzip
  • حذف رشته های کوئری
  • بهینه سازی دیتابیس (پایگاه داده)
  • بهینه سازی برای فونت های گوگل

افزونه WP Smush

افزونه WP Smush (Freemium)

تصاویر از مهم ترین لوازم با کاربرد بسیار عالی برای پست ها یا صفحات شما هستند که به راحتی توجه کاربران را به خود جلب می کنند. بارگذاری تصاویر به شما کمک می کند که خیلی بهتر و سریع تر مطالب را به مخاطبین انتقال دهید. بدین صورت شما از روشی استفاده خواهید کرد که صفحات سایت خود را جذاب تر کنید. در عین حال که جذابیت بیشتر سایت برای کاربران شما مهم و کاربردی است، تصاویر همچنین می توانند فضای زیادی از صفحه را اشغال کرده و سرعت بارگذاری سایت شما را کاهش دهند. شما نمی توانید به راحتی از این مهم چشم پوشی کنید. در اینجا خبر خوبی برای شما داریم. با استفاده از برخی افزونه ها شما می توانید به راحتی تصاویر را فشرده سازی کنید. در این صورت می توانید از تصاویر بیشتری در صفحات برای جذابیت بیشتر سایت استفاده کنید. درست است، شما می توانید بدون کاهش کیفیت تصاویر آنها را فشرده سازی کرده و با استفاده از افزونه های گفته شده آنها را بهینه سازی کنید. wp smush یکی از آنهاست.
این افزونه با استفاده از تکنیک های فشرده سازی پیشرفته، کلیه پرونده های تصاویری شما را در قالب های jpeg، png و gif فشرده می کند و بدین ترتیب فضای ذخیره سازی بسیار زیادی را برای شما آزاد می کند.

افزونه w3 total cache

افزونه w3 total cache

حافظه کش یا پنهان در وردپرس یکی از بهترین راه ها برای بهبود عملکرد وب سایت است. ایده کلی حافظه پنهان در وردپرس یک ایده بسیار جالب و کاربردی است که با استفاده از آن می توان داده های وب سایت را به صورت موقت در حافظه پنهان ذخیره کرد؛ به طوری که اگر کاربر آن صفحه را برای بار دوم باز کند، سریعتر باز شود. حافظه پنهان یک مکان برای ذخیره سازی موقت چیزی برای انجام محاسبات است. برای فعال کردن حافظه پنهان در وردپرس می توانید از افزونه ها استفاده کنید. با استفاده از این افزونه و فعال کردن حافظه پنهان در وردپرس می توانید قدم به قدم کارهای کاربران، صفحات مشاهده شده و… را ذخیره کرده و در اختیار کاربران قرار دهید.

این کاربرد می تواند سرعت بارگذاری صفحه را به طور چشم گیری کاهش دهد و به بهینه سازی عملکرد کلی سایت کمک کند. علاوه بر این با توجه به این نکته که سرعت سایت شما افزایش می یابد می تواند تاثیر بسیار زیادی در سئوی سایت داشته باشد. افزونه w3 total cache در وردپرس یکی از محبوب ترین و احتمالا بهینه ترین افزونه برای فعال سازی حافظه کش در وردپرس است. این افزونه دارای کاربرد ها و مشخصاتی از جمله حافظه پنهان صفحه، ذخیره پایگاه داده، حافظه پنهان اشیاء، حافظه پنهان مرورگر و موارد دیگر است. علاوه بر این به شما امکان می دهد خدمات CDN را برای کاهش زمان بارگذاری صفحه تلفیق کنید؛ بعلاوه پهنای باند را تا 80 درصد افزایش دهید. با کاهش زمان بارگیری رتبه بهتری در نتایج جستجو گوگل کسب خواهید کرد.

افزونه بهینه سازی وردپرس WP Optimize (رایگان)

افزونه بهینه سازی وردپرس WordPress Optimization (رایگان)

Wp optimize، یک ابزار عالی برای پاک کردن پایگاه داده وردپرس و بهینه سازی آن است. بطور خودکار داده های غیر ضروری را بدون اینکه نمایش دهد پاک می کند. این افزونه با بهترین کارایی در همه زمان ها پایگاه داده را بهینه می کند. ممکن است داده های بی فایده زیادی در وب سایت شما وجود داشته باشد، که سرعت سایت شما را کاهش دهد؛ در حالی که شما از آن آگاهی ندارید. با نصب این افزونه می توانید اینگونه موارد را به صورت خودکار کنترل کنید.

افزونه BJ Lazy Load (رایگان)

افزونه BJ Lazy Load (رایگان)

اگر در سایت خود از تصاویر زیادی استفاده کرده اید، بارگذاری آن ممکن است چندین دقیقه طول بکشد. این برای کاربر آزار دهنده است که زمانی را صرف لود شدن یا بارگذاری سایت کند و بر همین اساس نرخ پرش سایت افزایش می یابد. با این وجود شاید تا به حال متوجه این نکته شده باشید که برای هر مشکلی یک راه حل در وردپرس وجود دارد. افزونه بارگذاری تنبل (LAZY) به گونه‌ای عمل می کند که سایت ها را با تعداد زیادی تصاویر به راحتی بارگذاری می کند. برای افزودن این قابلیت می توانید از افزونه bj lazy استفاده کنید. این افزونه تمام تصاویر ارسال شده، عکس های کوچک، تصاویر جاوا و iframe های محتوا را با یک نگهدارنده جایگزین می کند و محتواها را زمانی که کاربران می خواهند به صفحه وارد شوند به راحتی بارگذاری می کند. این محتوا ها (تصاویر) را فقط در صورتی نمایش می دهد که کاربر صفحه را پیمایش کنند. بنابراین سایت شما سریعتر بارگذاری می شود و پهنای باند را نیز ذخیره می کند. علاوه بر این با ابزار های متنی، فیلم های جاسازی شده از یوتوب و …. کار می کند. این یک پلاگین عالی برای بهینه سازی عملکرد وب سایت و سئو است.

بهترین افزونه وردپرس برای بکاپ

بعضی اوقات، ممکن است شما نیاز داشته باشید که از وب سایت وردپرسی خود نسخه پشتیبان تهیه کنید؛ اگر می خواهید برای بهبود آن تغییرات اساسی ایجاد کنید. بنابر این خوب است بدانید که همیشه افزونه های وردپرس عالی برای آن موجود است.

افزونه VaultPress

افزونه VaultPress

این افزونه یک افزونه وردپرس امنیت محور است که برای ایجاد نسخه پشتیبان به صورت خودکار از وب سایت شما ایجاد شده است. VaultPress به شما امکان می دهد که بطور منظم از وب سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید، وب سایت خود را بهینه سازی کرده و در صورت نیاز تنها با یک کلیک آن را بازگردانی کنید. با اشتراک های متعدد، می توانید چندین وب سایت را از طریق یک داشبورد واحد نیز نظارت، پشتیبان گیری و مدیریت کنید.
این افزونه همچنین پرونده ها را در وب سایت شما اسکن کرده و پرونده های خطرناک را تشخیص می شود و در صورت هرگونه تغییر در نصب برنامه توسط ایمیل به شما اطلاع می دهد. علاوه بر این می توانید کد های مشکوک را به راحتی مرور و مدیریت کرده و مشکلات آنها را با یک کلیک حل کنید. این افزونه همچنین دارای محافظ اسپم قوی است. با پشتیبانی akisment، می توانید به راحتی از ابزار های ضد اسپم آن استفاده کنید تا از هرگونه تاثیر اسپم در وب سایت خود جلوگیری کنید. علاوه بر این vaultpress به همراه افزونه jetpack است. با ترکیب ویژگی های این دو افزونه می توانید یک راه حل عالی برای محافظت از اینترنت خود پیاده سازی کنید.

افزونه های وردپرس برای تغییر مسیر redirection

تغییر مسیر می تواند بسیاری از موارد را برای وب سایت وردپرس شما حل کند. ممکن است باعث شکسته شدن لینک ها شود، هرز نامه هایی برای ثبت نام یا هر نوع خطای صفحه انجام شود. فقط یک تغییر مسیر می تواند به شما سود بسیار زیادی در تمامی این زمینه ها برساند.

افزونه تغییر مسیر (redirection)

مواقعی وجود دارد که شما مجبور به تغییر لینک های پست یا صفحه خود می شوید؛ اما فراموش می کنید که آنها را تغییر مسیر دهید. این زمانی است که کاربران در قسمت URL به دنبال صفحه‌ای قدیمی هستند که دیگر وجود ندارد. این روش دیگری برای ناراحت کردن بازدیدکنندگان شما است. در چنین مواقعی استفاده از افزونه های تغییر مسیر یک انتخاب مناسب برای شما بشمار می رود. این افزونه به شما کمک می کند تا تمام تغییر مسیر های 301 را مدیریت کنید و تمام خطاهای 404 را پیگیری کنید. این افزونه زمانی که آدرس اینترنتی پست تغییر می کند تمام مسیر های مربوط به این پست را تغییر می دهد. در حالی که می توانید تغییر مسیر های 301، 302 و 307 را به صورت دستی انجام دهید. تغییر مسیر برای استفاده در صفحات از وب سایت های قدیمی یا تغییر فهرست نصبی وردپرس بسیار مفید است.

بهترین افزونه سازنده فرم در وردپرس

چه شما یک تجارت الکترونیکی داشته باشید، یا یک بلاگ، تجارت الکترونیک یا حتی یک وب سایت خیریه، لازم است که دیر یا زود یک فرم برای وب سایتتان بسازید. برای همین افزونه های سازنده فرم وردپرس می توانند برای شما بسیار مفید باشند.

Gravity forms farsi گرویتی فرم

افزونه گرویتی فرم (Gravity Forms) یک افزونه فرم‌ساز قدرتمند برای وردپرس است که به کاربران امکان می‌دهد انواع فرم‌های مختلف را برای وب‌سایت خود ایجاد کنند. این افزونه دارای امکانات و ویژگی‌های فراوانی است که آن را به یکی از محبوب‌ترین فرم‌سازهای وردپرس تبدیل کرده است.

این افزونه با داشتن امکانات و ویژگی‌های فراوان، به کاربران کمک می‌کند تا فرم‌های مورد نیاز خود را به‌راحتی و با کمترین زمان و تلاش ایجاد کنند.

مزایای افزونه گرویتی فرم

  • فرم ساز
  • اتصال گروینی فرم به ووکامرس
  • افزودن انواع فیلد تو فرم وردپرس
  • امکان اتصال درگاه پرداخت به گراویتی فرم

ویژگی های افزونه:

برخی از ویژگی‌های کلیدی افزونه گرویتی فرم عبارتند از:

  • امکان ایجاد انواع فرم‌های مختلف، از جمله فرم‌های تماس، فرم‌های ثبت نام، فرم‌های نظرسنجی، فرم‌های پرداخت آنلاین و غیره
  • پشتیبانی از انواع فیلدهای مختلف، از جمله فیلدهای متنی، فیلدهای چند گزینه‌ای، فیلدهای تاریخ و زمان و غیره
  • امکان ارسال ایمیل به کاربران پس از تکمیل فرم
  • امکان ذخیره اطلاعات فرم‌ها در پایگاه داده وردپرس

کاربرد های گرویتی فرم

در ادامه برخی از کاربردهای افزونه گرویتی فرم را بیان می‌کنیم:

  • جمع‌آوری اطلاعات از کاربران، مانند نام، ایمیل، شماره تلفن و غیره
  • ثبت نام کاربران در وب‌سایت
  • ایجاد فرم‌های نظرسنجی
  • ایجاد فرم‌های پرداخت آنلاین
  • ایجاد فرم‌های رزرواسیون
  • ایجاد فرم‌های استخدام

اگر به دنبال یک افزونه فرم‌ساز قدرتمند و کاربردی برای وردپرس هستید، افزونه گرویتی فرم گزینه مناسبی برای شماست.

افزونه رایگان وردپرس، فرم های Everest

افزونه Everest Forms (رایگان)

یکی از صفحات اساسی مورد نیاز یک وب سایت صفحه contact ( تماس با ما) است. مهم نیست وب سایت شما چقدر کوچک یا بزرگ باشد یا برای چه هدفی ایجاد شده باشد، قطعا به صفحه مخاطبین نیاز خواهید داشت. صفحه‌ای که کاربران وب سایت شما بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند. هدف از تماس می تواند هر چیزی باشد. برای اینکه نظر یا بازخورد خود را در مورد کار شما ارائه دهند، برای معاملات تجاری یا به طور کلی پیشنهاداتی در زمینه های مختلف، یک صفحه تماس با مدیران سایت برای مخاطبین ضروری است.

پس برای ایجاد یک فرم تماس برای مخاطبین، افزونه Everest form را به شما معرفی می کنیم. این یک افزونه مدرن برای تماس با وردپرس است که تنها با استفاده از کشیدن و رها کردن عناصر به شما امکان می دهد که فرم های تماس زیبا و کار آمدی برای سایت خود بسازید. این افزونه دارای مجموعه‌ای از زمینه های عمومی برای ساخت فرم به همراه زمینه های پیشرفته است که می توانید از آنها استفاده کنید. این افزونه به شما امکان می دهد فرم های نامحدودی برای وردپرس، در چندین طرح متفاوت ایجاد کنید. به طور کلی این افزونه دارای دو طرح اصلی است که طرح یک: پیش فرض و طرح دو: کلاسیک می باشد.
همچنین این افزونه به شما امکان می دهد که فرم های تماسی برای وردپرس به صورت فرم های پیشرفته با استفاده از دکمه های رادیویی، کشویی ، جعبه های انتخابی، تاریخ و …. ایجاد کنید. ذکر این نکته ضروری است که برای استفاده مناسب از این افزونه باید بدانید که بطور کلی چگونه کار می کند و با تمام قسمت های آن آشنا شوید. این افزونه به صورت رایگان در دسترس است، اما با مجموعه‌ای کامل از ویژگی ها همراه است تا به شما کمک کند که فرم های کاملی برای سایت خود بسازید.

بهترین افزونه WordPress برای ثبت نام کاربر

ثبت نام کاربر در ورد پرس به شما امکان ایجاد یک فرم ثبت نام جهت ورود به سیستم، انجام پرداخت ها و مواردی از این قبیل را می‌دهد. شما میتوانید برای استفاده از خدماتی که درون سایت خود قرار داده‌اید از فرم ثبت نام کاربران استفاده کنید و برای این کار از یک افزونه مناسب استفاده کنید.
ثبت نام کاربر در WordPress یکی دیگر از ویژگی های منحصر بفردی است که حتما به آن نیاز خواهید داشت. در اصل ویژگی در نصب پیش فرض WordPress قرار گرفته که میتوان آنرا از طریق دنبال کردن مراحل مشخص شده از داشبورد WP فعال نمود.

برای فعال کردن امکان ثبت نام در ورد پرس یا عضویت در آن از گزینه “every body can sign up” استفاده کنید. کاربران پس از فعال شدن این گزینه، یک گزینه ثبت نام در صفحه ورود به وب سایت شما مشاهده می‌کنند؛ پس از آن کاربران با وارد کردن نام کاربری و ایمیل در سایت شما ثبت نام می کنند. اولا کاربر پسند نیست که کاربر از طریق URL وارد سیستم شود تا به گزینه ثبت نام راه پیدا کند، ثانیا به عنوان دارنده‌ی وب سایت شما نمیتوانید انتظار دریافت اطلاعات بیشتری از یک فرم محدود که کابر فقط اجازه‌ی وارد کردن نام کاربری و ایمیل را دارد، داشته باشید.
بنابراین شما به افزونه ثبت نام در وب سایت از طریق WordPress احتیاج خواهید داشت خوشبختانه این افزونه کارآمد به راحتی در اختیار شماست.
برخی از ویژگی های اصلی این افزونه فرم های ثبت نام نامحدود، پشتیبانی چند ستونی، پشتیبانی ReCaptcha، اطلاعیه های ایمیل و مواردی دیگر است. علاوه بر آن میتوانید با خرید افزونه‌های برتر از ویژگی های بیشتری برخوردار باشید.

بهترین افزونه وردپرس برای ایمیل و خبرنامه

ایمیل و خبرنامه منابع بسیار خوبی برای بازاریابی محصولات و وب سایت شما برای افزایش تعداد مخاطبان شما هستند. خوشبختانه افزونه های ورد پرس هستند تا به شما در این زمینه ها کمک رسانی کنند.
MailChimp یکی از محبوب ترین خدمات بازاریابی ایمیل برای مدیریت مشترکین، ارسال ایمیل و پیگیری نتایج به صورت عمده است و همچنین ابزاری بی نظیر برای بازاریابی وب مستر ها و صاحبان مشاغل است.
ادغام MailChimp با یک وب سایت در افزونه وردپرس فعالیتی بسیار ساده و کارآمد است. افزونه‌ای که به شما امکان اضافه کردن فرم های اشتراک در وبلاگ wp را میدهد. با استفاده از نسخه برتر میتوانید از پلاگین برای مقاصد تجاری هم استفاده کنید.

بهترین افزونه وردپرس برای تجارت الکترونیکی

فروشگاه‌های آنلاین و سیستم عامل های تجارت الکترونیکی یکی از بزرگترین وب سایت های خارج از کشور هستند. بنابراین افزونه های ورد پرس برای تجارت الکترونیکی بسیار ساده و کارآمد هستند.

WooCommerce

اگر میخواهید محصول یا هر چیز دیگری را برای فروش در وب سایت خود قرار دهید، WooCommerce یکی از بهترین افزونه های ورد پرس در این زمینه است. در اصل برای ایجاد کردن یک فروشگاه آنلان می تواند بسیار موثر باشد. این افزونه با ویژگی های بسیاری که دارد به شما این امکان را می دهد تا فروشگاه آنلاین خود را رشد دهید. اگر صاحب یک وب سایت هستید مشخصا دیر یا زور نیاز دارید که چیزی را در وب سایت خود بفروشید. همچنین میتوانید از طریق فروشگاه مجازی و آنلاین خود گزینه های مختلفی را در اختیار مشتریان خود قرار دهید.

با استفاده از WooCommerce حتی گزینه های گسترش حمل نقل در دسترس شما قرار دارد که شامل حمل و نقل رایگان، خودرو حمل محلی، نرخ حمل مسطح و مواردی از این قبیل وجود دارد که به شما این امکان را می دهد تا هر محصولی را به راحتی بفروشید. از محصولات فیزیکی گرفته تا بلیط ها و یا نرم افزار ها و برنامه های خدماتی که به شما امکان فروش سهل هر چیزی را میدهد. همچنین گزینه های پرداخت بسیاری را به خریدار ها و مشتریان میدهد. مشتریان میتوانند با استفاده از چک، وجه نقد در زمان تحویل کالا و یا کارت های اعتباری تسویه حساب کنند. این ویژگی ها برای داشتن یک افزونه بسیار مناسب و کافی به نظر می رسد همچنین به شکلی قدر دانی از مشتریان به حساب می‌آید.

بهترین افزونه های رسانه اجتماعی در وردپرس

Social Icons

اشتراک محتوای شما در رسانه های اجتماعی می تواند برای وب سایت و محتواهای وب سایت شما بسیار ارزشمند باشد. امروزه بازدیدکنندگان وب سایت می توانند به راحتی مطالب شما را به اشتراک بگذارند که این کار می تواند به راحتی ترافیک سایت شما را افزایش دهد. نکته قابل توجه این است که می توان این کار را تنها با یک افزونه به راحتی انجام داد.

افزونه های رایگان وردپرس، افزونه Social Icons

بدون شک رسانه های اجتماعی پر جمعیت ترین و محبوب ترین پلت فرم سال های اخیر است. تعداد کاربران رسانه های اجتماعی همواره در حال افزایش است. روزانه بر تعداد کسانی که با استفاده از رسانه های اجتماعی اخبار را پیگیری می کنند و اطلاعاتی را جستجو می کنند، بیشتر می شود. بنابراین بازاریابی رسانه های اجتماعی این روزها نقش اساسی در بازاریابی محتوا ایفا می کند. برای تقویت بازاریابی در رسانه های اجتماعی، می توانید از افزونه های رسانه اجتماعی social icons استفاده کنید.

Social icons یک افزونه رایگان در وردپرس است که راهی آسان برای نمایش آیکون های شبکه های اجتماعی محبوب در وب سایت شما فراهم می کند. می توانید از طریق ابزارک یا کد های کوتاه، نماد های مختلف رسانه های اجتماعی را به پست ها یا صفحات خود اضافه کنید. این افزونه از بیش از 100 سیستم عامل محبوب رسانه های اجتماعی پشتیبانی می کند. استفاده از آن ساده و آسان است. می توانید بلافاصله افزونه را نصب کرده و آیکون های رسانه های اجتماعی را به چیدمان زیبای خود اضافه کنید. این افزونه گزینه های سفارش سازی بیشتری را برای آیکون ها ارائه می دهد که از جمله آنها می توان به تغییر اندازه آیکون ها، طرح بندی های مربع یا گرد یا طرح های آیکون پس زمینه خاکستری و غیره اشاره کرد. همچنین از ویژگی های چشمگیر این افزونه پشتیبانی از قابلیت کشیدن و رها کردن آیکون ها است که کار شما را راحت تر می کند.

افزونه های کاربردی وردپرس

افزونه های کاربردی وردپرس بسیار زیادی در سراسر دنیا وجود دارد که ممکن است برای شما بسیار مناسب و مفید باشد، حتی اگر در بخش خاصی دسته بندی نشده باشند. بنابراین بیاید همراه با هم به این افزونه ها نگاهی بیاندازیم.

افزونه Goftino (گفتینو)

افزونه گفتینو یک ابزار گفتگوی آنلاین برای سایت‌های وردپرس است که به صاحبان سایت‌ها امکان می‌دهد تا با بازدیدکنندگان و مشتریان خود به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنند. این افزونه به صاحبان سایت‌ها کمک می‌کند تا تجربه کاربری بهتری برای بازدیدکنندگان خود ایجاد کنند، پاسخگویی به سوالات و ابهامات بازدیدکنندگان را بهبود بخشند و فروش خود را افزایش دهند.

مزایای افزونه گفتینو

در اینجا چند مزیت استفاده از افزونه گفتینو آورده شده است:

  1. پاسخگویی سریع: گفتگوی آنلاین به صاحبان سایت امکان می‌دهد تا به سوالات و ابهامات بازدیدکنندگان به سرعت و به راحتی پاسخ دهند. این امر می‌تواند به افزایش رضایت بازدیدکنندگان و ترک کاربران از سایت کمک کند.
  2. افزایش فروش: گفتگوی آنلاین به صاحبان سایت امکان می‌دهد تا با بازدیدکنندگان و مشتریان خود ارتباط برقرار کنند و آنها را به خرید محصولات و خدمات خود ترغیب کنند.

ویژگی های افزونه:

افزونه گفتینو دارای ویژگی‌های زیر است:

  • گفت وگوی آنلاین با مشتریان
  • پرسش چند مرحله ای
  • امکان ارسال و دریافت فایل‌های مختلف در طول گفتگو
  • امکان ویرایش و حذف پیام‌ها
  • امکان نمایش متن در حال تایپ
  • امکان پاسخ به هر پیام

افزونه گفتینو یک ابزار ارزشمند برای صاحبان سایت‌های وردپرس است که می‌تواند به بهبود تجربه کاربری، پاسخگویی به سوالات کاربران و افزایش فروش کمک کند.

Digits (دیجیتس)

افزونه دیجیتس (Digits) یک پلاگین وردپرس است که به شما امکان می‌دهد تا سیستم ورود و ثبت نام با شماره موبایل را در سایت خود راه‌اندازی کنید. با استفاده از این افزونه، کاربران می‌توانند بدون نیاز به وارد کردن ایمیل، تنها با وارد کردن شماره موبایل خود در سایت شما ثبت نام کنند یا وارد شوند.

هنگامی که کاربر شماره موبایل خود را وارد می‌کند، یک کد فعال‌سازی به شماره موبایل او ارسال می‌شود. کاربر باید این کد را در سایت وارد کند تا فرآیند ثبت نام یا ورود به پایان برسد.

مزایای افزونه دیجیتس

افزونه دیجیتس مزایای زیر را برای سایت شما به همراه دارد:

  • سادگی: کاربران می‌توانند به راحتی و بدون نیاز به یادآوری رمز عبور، با شماره موبایل خود در سایت شما ثبت نام کنند یا وارد شوند.
  • امنیت: کد فعال‌سازی که به شماره موبایل کاربر ارسال می‌شود، از امنیت بالایی برخوردار است و از ورود افراد غیرمجاز به سایت شما جلوگیری می‌کند.
  • جمع‌آوری اطلاعات: افزونه دیجیتس به شما امکان می‌دهد تا علاوه بر شماره موبایل، اطلاعات دیگری از کاربران مانند نام، نام خانوادگی، و ایمیل را نیز جمع‌آوری کنید.

ویژگی های افزونه:

در ادامه به برخی از ویژگی‌های افزونه دیجیتس اشاره می‌کنیم:

  1. قابلیت شخصی سازی پیام های ارسالی به موبایل کاربران
  2. ایجاد مشتری در فاکتور وکامرس
  3. کاملا فارسی سازی شده
  4. ریست رمز ورود با ارسال کد تایید پیامکی
  5. ایجاد فیلدهای دلخواه
  6. امکان ثبت نام و ورود با شماره موبایل
  7. امکان ارسال کد فعال‌سازی به صورت پیامک یا ایمیل
  8. امکان تنظیم فیلدهای مورد نیاز در فرم ثبت نام و ورود
  9. امکان شخصی‌سازی ظاهر فرم ثبت نام و ورود
  10. امکان پشتیبانی از قالب‌های وردپرس
  11. افزونه ثبت نام و ورود با موبایل

 

 

اگر به دنبال یک افزونه وردپرس برای راه‌اندازی سیستم ورود و ثبت نام با شماره موبایل هستید، افزونه دیجیتس گزینه مناسبی برای شما است.  افزونه دیجیتس با اکثر قالب‌های وردپرس سازگار است و نصب و راه‌اندازی آن بسیار آسان است. برای نصب این افزونه، کافی است آن را از مخزن وردپرس دانلود و نصب کنید.

افزونه Jetpack

افزونه Jetpack

یک افزونه بسیار قدرتمند است که توسط تیم بزرگ پشتیبانی وردپرس ارائه شده است. جت پک افزونه‌ای است که برای هر سایت وردپرسی لازم می شود. همانطور که از نام این محصول پیداست، این پلاگین از ویژگی های بسیار مهم استفاده می کند تا سرعت سایت شما را افزایش داده و آن را به دیده شدن نزدیک تر کند. از امنیت سایت شما، عملکرد وب سایت، رشد ترافیک، بهینه سازی تصاویر، ظاهر وب سایت و موارد دیگر برای این کار استفاده می کند.

این توزیع از افزونه جت پک، یک توزیع پیشرفته است که به طور خودکار محتوای منتشر شده شما را در قسمت های متفاوتی مانند موتور های جستجو به اشتراک می گذارد و به افزایش میزان دسترسی و ترافیک سایت شما کمک می کند. علاوه بر این نقشه سایت شما را به گونه‌ای مناسب ایجاد می کند تا موتور های جستجو بتوانند سایت شما را خیلی راحت فهرست بندی کنند. مهم تر از همه با جلوگیری از حملات وحشیانه توسط نیروی امنیتی وب از سایت شما محافظت می کند. از جمله ویژگی های عالی این افزونه این است که سایت شما را در هر پنج دقیقه یکبار بررسی می کند و در صورت وجود مشکل به شما اطلاع می دهد.

افزونه Nivo Slider

برای اکثر وب سایت ها بویژه وب سایت های تجاری، هنگامی که شما می خواهید بیشتر از یک تصویر را به نمایش بگذارید، این افزونه کارایی مفیدی خواهد داشت. برخی ممکن است تمایل داشته باشند که نمونه کارهای مختلف محصولات و موارد دیگر را به نمایش بگذارند. برای کسانی که به دنبال جایگزینی برای فایل های ویدیویی هستند، می توانید حتی اسلاید ها را انتخاب کنید. بدین ترتیب نمایش به صورت اسلایدر و چرخشی، یکی از اصلی ترین و موثرترین طراحی های عناصر است که به نرخ کارایی سایت شما کمک می کند.

ساده ترین راه برای انجام این کار در وردپرس با افزونه Nivo است. این افزونه یکی از بهترین و محبوب ترین افزونه هایی است که برای این کارایی پیدا می کنید. از زمان راه اندازی، این افزونه بیش از 3 میلیون بار بارگذاری شده است. شما می توانید از نسخه رایگان این افزونه استفاده کنید. این افزونه به شما امکان می دهد که به راحتی اسلایدر، تصاویر چرخشی، یا حتی پرده های نمایشی بزرگ را به وب سایت خود اضافه کنید. کاربرپسند است و کار با آن بسیار آسان است.

افزونه All In One Schema.org Rich Snippets (رایگان)

ممکن است در زیر برخی از صفحات نتایج جستجو، بخش های اضافی از اطلاعات مثل ستاره های رتبه بندی، تصاویر، تعداد بررسی ها و … را مشاهده کنید. آنها اطلاعات بیشتری در مورد پست ها یا صفحاتی که کابران می خواهند بدانند ارائه می دهند. به چنین اطلاعات مختصر یا بخشی از اطلاعات مانند رتبه بندی Rich Snippets گفته می شود. Rich Snippets، بهترین راه برای زیباسازی ظاهر صفحات یا پست های شما در صفحات نتایج موتور های جستجو است. اطلاعات اصلی در مورد محصول یا صفحات را به طور خلاصه ارائه می دهد. به همین صورت به شما کمک می کنند که از طریق موتور های جستجو نرخ کلیک بیشتری دریافت کنید.

برای ایجاد Rich Snippets در وب سایت های وردپرسی می توانید از افزونه مفید All In One Schema.org Rich Snippets استفاده کنید. این افزونه اطلاعات دقیقی را در اختیار موتور های جستجو قرار می دهد که در صفحات نتیجه موتور جستجو نمایش داده می شود. این به سایت شما کمک می کند تا رتبه بهتری داشته باشد و همچنین نرخ کلیک بیشتری کسب می کند.

افزونه جستجوگر لینک شکسته Broken Link Checker (رایگان)

ممکن است یک وب سایت عالی با تعداد قابل توجهی بازدید کننده روزانه داشته باشید و یک تجارت خوب نیز انجام دهید. اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که اگر کاربران به یک صفحه خراب وارد شوند، چه عکس العملی از خود نشان می دهند؟ می توانید حدس بزنید- در این حالت مشتری احتمالی خود را از دست می دهید و یک تصور وحشتناک از سایت خود برای آن ایجاد می کنید. این می تواند برای یک وب سایت ویران کننده و مخرب باشد که دلیل آن پیوند های شکسته است.

در این مورد ما برای شما یک خبر خوب داریم. یک افزونه مفید برای وب سایت شما که به تمام لینک های شکسته نظارت می کند. فقط کافی است که افزونه را نصب کنید و کارهای دیگر خود را انجام دهید چرا که این افزونه می تواند به صورت خودکار این کار را انجام دهد. این افزونه تمام پست ها، نظرات و سایر مطالب شما را برای پیدا کردن لینک های خراب بررسی می کند و در صورت یافتن فورا به شما اطلاع می دهد. بعلاوه در مورد تصاویر گمشده نیز گزارش می دهد تا شما به سرعت آن را بر طرف کنید.

همچنین می توان گفت که این افزونه گزینه هایی برای جلوگیری از پیگیری لینک های خراب موتور های جستجو، نمایش پیوند های شکسته متفاوت و غیره دارد. شما می توانید اعلان ها را در این زمینه از طریق ایمیل یا داشبورد وردپرس دریافت کنید.

افزونه فاکتور ساز حرفه ای

افزونه ifact

افزونه ifact یک افزونه فاکتور ساز برای سایت‌های ووکامرس است. این افزونه به شما امکان می‌دهد تا برای سفارشات ووکامرس خود فاکتور، برگه انبارداری، برچسب پستی، برچسب مشتری و برچسب فروشگاه ایجاد و چاپ کنید. همچنین می‌توانید فاکتور را به صورت دستی یا خودکار به ایمیل مشتری ارسال کنید.

مزایای افزونه ifact

  • قابلیت سفارش سازی فاکتور
  • نمایش بارکد شماره سفارش
  • دریافت پیش فاکتور توسط مشتری تو صفحه سبد خرید
  • امکان نمایش لیست سفارشات بر اساس استان و وضعیت و تاریخ

ویژگی های افزونه:

افزونه ifact از ویژگی‌ها و قابلیت‌های زیر برخوردار است:

  • ایجاد فاکتورهای حرفه‌ای و رسمی: افزونه ifact به شما امکان می‌دهد تا فاکتورهایی با فرمت‌های استاندارد و سفارشی ایجاد کنید. این فاکتورها شامل تمام اطلاعات لازم برای سفارشات، محصولات، مشتریان و فروشگاه شما هستند.
  • ارسال فاکتور به ایمیل یا پیامک: افزونه ifact به شما امکان می‌دهد تا فاکتور را به ایمیل یا پیامک مشتری ارسال کنید. این امر باعث می‌شود تا مشتریان شما به سرعت فاکتور خود را دریافت کنند.
  • صرفه‌جویی در زمان و هزینه: با استفاده از این افزونه می‌توانید به سرعت و به راحتی فاکتورهای خود را ایجاد و ارسال کنید.
  • افزونه ifact برای فروشگاه‌های اینترنتی ووکامرس یک ابزار ضروری است. این افزونه به شما کمک می‌کند تا فاکتورهای حرفه‌ای و رسمی برای سفارشات خود ایجاد کنید و تجربه کاربری مشتریان خود را بهبود ببخشید.
  • امکان ارسال فاکتور به صورت پیامک
  • امکان چاپ فاکتور

اگر به دنبال یک افزونه فاکتور ساز حرفه ای برای فروشگاه ووکامرس خود هستید، افزونه ifact یک گزینه عالی است. این افزونه به شما کمک می‌کند تا فاکتورهای حرفه‌ای و رسمی برای سفارشات خود ایجاد کنید و تجربه کاربری مشتریان خود را بهبود ببخشید.

افزونه غیر فعال کردن نظرات Disable Comments (رایگان)

همانطور که از نام آن پیداست این افزونه برای غیر فعال کردن نظرات در کل سایت یا انواع پست های خاص مفید است. با توجه به این نکته که همه صفحات، ارسال نظر را توسط کاربران نمی پذیرند، این افزونه یک راه حل بسیار آسان برای غیر فعال کردن نظرات در صفحات و پیوست ها ارائه می دهد. علاوه بر این نظرات گاهی حاوی اسپم و موارد غیر ضروری است.

بعلاوه این افزونه گزینه‌ای را برای حذف کلیه موارد مرتبط با کامنت از داشبورد، ابزارک ها، منوی مدیر، admin bar در اختیار شما قرار می دهد. این می تواند ویژگی های همه جانبه‌ای را برای شما فراهم کند که می توانید از آن برای جلوگیری از ارسال هرزنامه استفاده کنید.

نصب افزونه به چه صورت است؟

برای نصب یک افزونه در وردپرس، ابتدا وارد پیشخوان شوید و سپس به بخش “افزونه‌ها” بروید. در قسمت “افزودن”، نام افزونه مورد نظر خود را در فیلد جستجو وارد کنید و روی دکمه “جستجو” کلیک کنید. پس از پیدا کردن افزونه، بر روی دکمه “نصب” کلیک کنید. پس از نصب افزونه، روی دکمه “فعال‌کردن” کلیک کنید تا افزونه‌ به صورت رایگان برای شما فعال شود.

جمع بندی

این افزونه ها از نظر ما بهترین افزونه هایی بودند که هر سایت وردپرسی به آن نیاز دارد. همانطور که گفته شد این افزونه ها ویژگی های اساسی را ارائه می دهد، سئوی سایت را بهبود می بخشد، سرعت را بهینه می کند، امنیت را افزایش می دهد و به روشی بهتر به بازار مطالب و محصولات شما کمک می کند.

در صورتی که قبلا از آنها استفاده کرده اید خوشحال می شوم که نظرات شما را در مورد این افزونه ها برای من بنویسید. همچنین اگر تصور می کنید که افزونه‌ای کاربردی و مناسب وجود دارد که در این لیست مشاهده نمی کنید، آن را به من پیشنهاد بدهید.

 

اشتراک گذاری مطلب

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *