آنچه در این مطلب خواهید خواند

مزایای توسعه وب سایت تجاری با وردپرس

وبسایت تجاری با وردپرس
آنچه در این مطلب خواهید خواند

دانلود PDF مقاله با یک کلیک.

سیستم عامل های وبلاگ نویسی مختلفی آمده و رفته اند اما وردپرس همچنان با قدرت به کار خود ادامه میدهد. از بدو تأسیس آن در سال 2003، که یک وبسایت ساده و همه گیر وبلاگ نویسی بوده تا به امروز که تبدیل به یک بستر توسعه وب با منبع باز شده است. این سیستم در حال حاضر پر کاربردترین سیستم مدیریت محتوا محسوب می شود و طبق گفته Yoast، 20 تا 25٪ کل وب سایت های دنیای مجازی را شامل می شود.

از نشریه های درجه یک مانند نیویورک تایمز و سی ان ان، سلبریتی های مشهور موسیقی مانند جی زی و کتی پری، شرکت های مختلف از قبیل UPS و eBay، همگی صفحات وبسایت خود را با وردپرس طراحی کرده و توسعه داده اند.
اگر به فکر ایجاد یک وبسایت جدید هستید، در این مطلب 10 مزیت برتر استفاده از وردپرس در طراحی سایت ها را برای شما بازگو می کنیم.

وردپرس فوق العاده مقرون به صرفه

باید از وردپرس تشکر کنید که روزهایی را از خاطرمان برد که برای ایجاد یک وبسایت باید از یک دست و یک پایمان می گذشتیم! طراحی و توسعه وردپرس بسیار مقرون به صرفه است. همچنین، هزینه های نگهداری آن نسبتاً ارزان است زیرا شما می توانید به جای استخدام یک برنامه نویس، هر بار که نیاز به بروزرسانی مطالب سایت خود دارید، این کار را به راحتی انجام دهید.

امکان بروزرسانی آسان سایت در هر مکانی که هستید

اگر تصمیم دارید وب سایت وردپرسی خود را توسعه دهید و یا بر روی آن تغییراتی اعمال کنید، می توانید تا زمانی که به اینترنت دسترسی داشته باشید، این کار را انجام دهید.

آماده شده در بهینه ترین حالت ممکن برای مروگرهای جستجو

وردپرس بسیار راحت بهینه سئو می شود. وب سایت های ساخته شده با استفاده از WP دارای کدهای ساده و ثابتی هستند که آنها را برای نمایه سازی گوگل ایده آل می کند. همچنین این امکان را دارید که هر کدام از صفحات که می خواهید برای موتورهای جستجوگر بهینه کنید را جداگانه مدیریت و به اصطلاح SEO کنید.

پیوند مناسب

این روشی بسیار کارآمد برای بدست آوردن پیوندهای ورودی به سایت شما است. هر بار که یک مطلب جدید بر روی وبلاگ خود منتشر می کنید به صورت خودکار به یک RSS پیوند داده می شود و افراد دیگر می توانند محتوای شما را در وب سایت های دیگر به اشتراک بگذارند.

طراحی سایت واکنش گرا یا Responsive

با پیشی گرفتن ترافیک موبایلی بازدیدکنندگان، نسبت به کامپیوترهای رومیزی از سال 2014، طراحی وب واکنش گرا دیگر یک گزینه نیست بلکه یک ضرورت محسوب می شود. هنگامی که از طراحی وب سایت وردپرسی استفاده می کنید، بدون نیاز به ایجاد وب سایت های جداگانه برای دستگاه های مختلف، به طور خودکار از مزایای یک وب سایت واکنش گرا بهره مند می شوید.

بیشتر بخوانید: 5 ضعف رایج امنیتی در وردپرس 

قابلیت های سایت خود را به راحتی ارتقا دهید

اضافه کردن قابلیت ها و ویژگی های جدید می تواند برای وب سایت های قدیمی، بخصوص مواردی که با استفاده از پلتفرم های پیشرفته ایجاد شده اند، بسیار دشوار باشد. این دقیقاً برعکس سایت های مستقر در وردپرس است. افزونه هایی وجود دارد که می توانید به راحتی و فقط در سه مرحله آنها را نصب کنید و هر بار با استفاده از این افزونه ها امکانات و ویژگی های جدیدی به وبسایت خود اضافه کنید.

ایده آل برای بازاریابی محتوا

در دوره ی بازاریابی آنلاین که محتوای تازه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، داشتن یک وب سایت بر پایه وردپرس نسبت به نسخه های قدیمی دارای مزیت است. در عرض چند ثانیه می توانید محتوای سایت خود را به روز کنید و همچنین می توانید بدون نیاز به طی چندین مرحله پیچیده، این کار را هر زمان که نیاز باشد انجام دهید. این بروزرسانی مطالب به شما در نگهداری رتبه هایتان در نتایج گوگل کمک شایانی خواهد کرد.

ادغام رسانه های اجتماعی

برای ارسال یک محتوای جدید لازم نیست یک به یک به حساب های LinkedIn ،Twitter ، Facebook یا Google+ خود وارد شوید. از دیگر مزایای استفاده از وردپرس در ایجاد وبسایت، ادغام یکپارچه ی شبکه های اجتماعیتان است.

افزایش امنیت سایت

یکی از مهم ترین انتقادها علیه طراحی و توسعه وردپرس ، امنیت ضعیف آن بود. این مسئله در حال حاضر به کلی از بین رفته است. تا زمانی که از قالب و افزونه های بروزرسانی شده و تهیه شده از منبع معتبر استفاده می کنید، می توانید امنیت سایت خود را مستحکم تر کرده و آن را ضد هک کنید.

انتقال راحت از یک قالب به یک قالب جدیدتر

پیش از این شاید انتقال یک وبسایت به طراح و قالبی دیگر کار بسیار دشواری بود اما در حال حاضر استفاده از قالب های وردپرسی این امکان را برای شما براحتی فراهم می کند. دلیل آن نیز طراحی و توسعه وردپرس بر روی یک پلت فرم جهانی منبع باز است که انتقال از یک طراح به طراح دیگر را برای شما آسان می کند.